Systemuppdatering mellan 13-18/11 | Falkenberg Energi
En person sitter bekvämt och håller en smartphone med Falkenberg Energis app öppen på skärmen, som visar en bild av en falk med företagets logotyp. Detta representerar symboliskt Falkenberg Energis vision om skärpa och snabbhet när det gäller att leverera miljömärkt el och innovativa energilösningar till sina kunder. Appen är ett exempel på företagets åtagande att integrera modern teknik för att förbättra kundupplevelsen och underlätta en hållbar livsstil.
13 nov 2024

Systemuppdatering mellan 13-18/11

Från och med onsdag den 13/11 från kl 15:00 och fram till måndag eftermiddag den 18/11 sker en omfattande systemuppdatering av vårt kundinformationssystem. Detta kommer påverka vår app och Mina sidor. Som kund kommer du kunna logga in i appen och på Mina sidor men du kommer inte kunna se någon data eller information då bakomliggande system uppdateras.

Systemuppdateringen innebär även att vi på FEAB inte kommer kunna logga in och komma åt kunddata vilket gör det svårt för oss att hjälpa er fullt ut när ni hör av er till oss under denna tiden. Ni är givetvis välkomna att höra av er till oss under denna tiden men är inte ert ärende akut så får ni väldigt gärna vänta med att höra av er till tisdag förmiddag då vi förhoppningsvis har full åtkomst till systemet och kan hjälpa er direkt.

Tack för visad förståelse 🙏🏻